Newsletter



Selamat datang ke blog personal Alfi Ramadhani. Moga apa yang tertulis di sini membawa kebaikan. Andai ada salah & silap, teguran anda semua sangatlah diharapkan. Selamat membaca! :)

Saturday, July 23, 2011

| ARTWORK | Kak Syiza

3 comments :
Alhamdulillah..
Malam tadi dapat siapkan satu lagi request..
Ni dia.. :)

To : Syiza Hassan
(Muslimah OC)

(warna asal & saiz asal telah diubah bagi menghilangkan keaslian gambar ni.. XD)

Katanya, karakter ni nanti nak dibuat ikon / maskot untuk bisnes beliau..
Jadi, nak wish, semoga berjaya dalam bisnes tu..! ^^
(cuba teka bisnes apa..? hehe.. :P)
Kalau nak tau, tanyalah beliau ye..

Nak cari beliau kat mana..?

Aa... Ntah.. XD


Ok, that's all for this morning..
(dah nak tgh hari dah pun.. =.=)
Moga bermanfaat..
May Allah bless, insha-Allah.. (^^)

3 comments :

  1. semart la alfi! den tak reti lukis freehand~ haha

    ReplyDelete
  2. @Alieff den plak x reti lukis pakai komputer mcm incik Alieff buat.. terkial-kial kot.. haha..

    masing2 ada kelebihan & kekurangan..
    praise be to Allah.. :D

    ReplyDelete
  3. wah baguslah siap jugak kan walaupun dah dekat midsem exam :D
    *thumb-up*

    latest entry : blogger.com mobile template

    ReplyDelete

Kata-kata anda amat berharga..! =D

Komen Terkini

Recent Comments Widget